Brazilian Body Wave 4 Bundles Low Price With Reviews VIPbeauty Human Hair Weaves

Brazilian Body Wave 4 Bundles Low Price With Reviews VIPbeauty Brazilian Human Hair Weave
Brazilian Body Wave 4 Bundles Low Price With Reviews VIPbeauty Brazilian Human Hair Weave Brazilian Body Wave 4 Bundles Low Price With Reviews VIPbeauty Brazilian Human Hair Weave Brazilian Body Wave 4 Bundles Low Price With Reviews VIPbeauty Brazilian Human Hair Weave Brazilian Body Wave 4 Bundles Low Price With Reviews VIPbeauty Brazilian Human Hair Weave Brazilian Body Wave 4 Bundles Low Price With Reviews VIPbeauty Brazilian Human Hair Weave Brazilian Body Wave 4 Bundles Low Price With Reviews VIPbeauty Brazilian Human Hair Weave Brazilian Body Wave 4 Bundles Low Price With Reviews VIPbeauty Brazilian Human Hair Weave Brazilian Body Wave 4 Bundles Low Price With Reviews VIPbeauty Human Hair Weaves

Brazilian Body Wave 4 Bundles Low Price With Reviews VIPbeauty Human Hair Weaves

Availability: In stock

SKU: N5-B-BW-4

Regular Price: $59. 38

Special Price $57. 00

[ 2019 Summer Sales ]

Code summer5     get $5 off over $98
Code summer10   get $10 off over $188
Code summer20   get $20 off over $368
Code summer40   get $40 off over $688

* Required Fields

Regular Price: $59. 38

Special Price $57. 00

Qty:
Buy Now

 VIPbeauty Official Website --- 100% Unprocessed Virgin Human Hair

 Efficient Operation --- Processed Within 24 hours Except Saturday

 Fast Free Shipping --- Usually 2-6 Days Delivery To US GB FR DE, etc.

Product Description

Details

vip beauty hair just for your beauty life

Brazilian Body Wave 4 Bundles Low Price With Reviews VIPbeauty Human Hair Weaves

Brand:VIPbeauty Hair Material:Human Hair Weaves
Color Type:Pure Color Suitable Dying Colors:All Colors
Texture:Brazilian Body Wave Packaging:4 pcs Human Hair Weft
Can Be Permed:Yes Human Hair Type:Brazilian Body Wave Hair Bundles
Material Grade:Virgin Human Hair Hair Grade:7A 100% Brazilian Human Hair Body Wave Weaves
Color:Natural color (1b), can be dyed Hair Extension Type:Brazilian Body Wave Virgin Human Hair Bundles
Length:10"-28" Weft Human Hair Bundles Chemical Processing:None
VIPbeauty Hair:Unprocessed No Chemicals Shipping:Usually by Fedex or USPS 2-6 days delivery

7A body wave hair bundles

7A body wave hair bundles

7A body wave hair bundles

100% Unprocessed Brazillian Human Hair Weave Body Wave 4 Bundles Low Price With Reviews, 7A Grade Brazillian Hair Vip Beauty Body Wave 10-28 Inches 4 Pieces/Lot Onsale

  • 1)Material: 100% Unprocessed brazillian human hair body wave weave bundles
  • 2)Hair Grade: 7A grade body wave brazillian remy human hair weaves
  • 3)Hair color : No Dyed Natural Color Hair 1b# (Natural Black), Can Be Dyed and Bleached
  • 4)Quality: 100% Human Hair, No shedding, No tangles, No Smell, Soft and Thick
  • 5)Hair Length: 10 12 14 16 18 20 22 24 26 28 inches Hair Weaves Weft Available in Stock
  • 6)Style:Brazilian Body Wave/Peruvian Body Wave/Malaysian Body Wave/Indian Body Wave
  • 7)Packing: For small order, we will pack with plastic bags; for bulk order, we will pack goods according to your requirements, packing with your brand and logo if you want.
  • 8)Processing time: Within 24 hours usually except Saturday.

Note:Wavy and Curly hair are measure to the length when straightened.

Please enjoy shopping on VIPbeauty Hair Store!

VIPbeauty
why choose us
Reviews

Customer Reviews

Price
Value
Quality
Great
tems came good, it was just as I expected it to be, its soft and full and it arrives on time too.I am yet to fixed it, when its done I will upload a video of it but so far I love the hair buyers don't think at all just go for it without delay
Review by djijife / (Posted on 3/1/2019)
Value
Quality
Price
correct description
I love it thank you so much! Fast delivery and service. Description was correct.
Review by Raisa / (Posted on 7/30/2018)
Price
Value
Quality
the hair is still extremely soft even after bleaching & coloring.
Let me tell you !!! This is my first time doing a wig frontal on my own !!! Girrrlllll when I tell you that I was scared, I took the chance. This hair is sooo full even the closure. The shipping on took three days literally! . Just know I’ll be ordering again.
Review by trina / (Posted on 7/19/2018)
Price
Value
Quality
i loved it , it’s thick full and soft
i loved it , it’s thick full and soft , came with no smell and it’s very accurate the communication is very good forward and useful with grate prices thank you
Review by Patricia / (Posted on 7/13/2018)
Price
Value
Quality
Best hair I ever!!
Best hair I ever!! I had for 2 months now and it’s still as good as it was when got it
Review by Jessica / (Posted on 7/5/2018)
Value
Quality
Price
satisfied
No complaints very satisfied I got 20,20,22,22
Review by Trenice / (Posted on 7/4/2018)
Value
Quality
Price
very beautiful
Thanks so much,the hair is very beautiful and thanks for the gift
Review by Bryant / (Posted on 6/28/2018)
Value
Quality
Price
Very beautiful hair, good quality
Very fast delivery, arrived within three business days. Very beautiful hair, good quality. It is my first try on bundles to make a ponytail and i am very happy with the hair and the service of the supplier. I’d buy from them again in the future!
Review by Shinel / (Posted on 6/27/2018)
Price
Value
Quality
UNHEARD OF
arrived in less than 2 days-UNHEARD OF! thank you
Review by Jackauline / (Posted on 6/26/2018)
Value
Quality
Price
LOVE MY HAIR!!
I LOVE MY HAIR!! This is my second time ordering & i will be ordering again real soon !
Review by Alaysia / (Posted on 6/20/2018)
Quality
Price
Value
great bundles
First I would like to say the communication with service was amazing, very professional and ensures that you are a satisfied customer. hair bundles are great, no shedding, soft silky hair. great quality will be back for more. as well as the shipping was super fast
Review by Shayla / (Posted on 6/20/2018)
Quality
Price
Value
super soft
Hair was super soft, installed well, curls and straightens beautifully. Fast shipping.
Review by Kiasjah / (Posted on 6/16/2018)
Price
Value
Quality
love this hair
I love this hair and it’s my first time using this vendor! It’s very soft, no smell, it’s just all around great!!!
Review by Trunese / (Posted on 6/12/2018)
Value
Quality
Price
amazing
The hair is amazing the waves a well defined and I had no problems with installing it I can’t wait to try it on. I have recommended to my friends and I will definitely be buying again
Review by Arine / (Posted on 6/12/2018)
Quality
Price
Value
Great hair soft bouncy love it !!
Great hair soft bouncy love it !!
Review by Shumika / (Posted on 6/11/2018)
Price
Value
Quality
I know where I need to buy
The second time I order , the first time I was little bit scared because I don't know the quality, but now I know where I need to buy , for so many years buying hair , now I find the just prince and good quality . The seller was very nice and supportive , then now make a new costumer and the delivery was very quick , I will order again and indicate to friends and family !!!
Review by Carlene Minton / (Posted on 6/9/2018)
Price
Value
Quality
The hair is so soft and the way the seller packaged it was great
The hair is so soft and the way the seller packaged it was great
Review by Eason / (Posted on 6/7/2018)
Quality
Price
Value
I LOVE IT
It’s has no smell and the hair is thick I LOVE IT
Review by Ikeya / (Posted on 6/6/2018)
Value
Quality
Price
love this hair
I love this hair i made it into a wig. The hair is very soft and silky.
Review by Jaela / (Posted on 6/5/2018)
Value
Quality
Price
I recommend
They have the best communication and best soft hair!! I recommend, I have brought this hair again!
Review by Erika / (Posted on 6/2/2018)
Price
Value
Quality
Great soft lovely hair, full bundles and true to length!!
Great soft lovely hair, full bundles and true to length!!
Review by Kimberly / (Posted on 6/1/2018)
Price
Value
Quality
Bundle have a little smell but it’s true to length and looks good
Bundle have a little smell but it’s true to length and looks good
Review by Latroya / (Posted on 5/31/2018)
Quality
Price
Value
Second time purchasing hair from this company
Second time purchasing hair from this company. They never fail to amaze me. The hair is beautiful, soft, and definitely hold a curl.
Review by charlotte / (Posted on 5/26/2018)
Price
Value
Quality
Hair tangled a lot and had a bad smell do not buy.
Hair tangled a lot and had a bad smell do not buy.
Review by Daffeny / (Posted on 5/26/2018)
Quality
Price
Value
This hair is so soft and lovely
This hair is so soft and lovely. Seller very fast, doesn't smell and seller is amazing. Thanks and I'd buy again.
Review by Fabain / (Posted on 5/25/2018)
Quality
Price
Value
LOVE LOVE LOVE !!!!!!!!!!!!
LOVE LOVE LOVE !!!!!!!!!!!! Installed yesterday i put in all 3 bundles 18’,20’,22’. Bundles were full. Gonna dye the hair tonight. Thanks so much i love it
Review by KENESHA / (Posted on 5/25/2018)
Price
Value
Quality
Shipped really fast Beautiful hair,thick bundles
Shipped really fast Beautiful hair,thick bundles
Review by TURMA / (Posted on 5/23/2018)
Price
Value
Quality
love this hair so much
I love this hair so much it’s very good and has a lot of body
Review by Evon / (Posted on 5/22/2018)
Quality
Price
Value
fast shipping, beautiful hair. definetly worth every penny and will definitely reorder.
fast shipping, beautiful hair. definetly worth every penny and will definitely reorder.
Review by Toikai / (Posted on 5/19/2018)
Price
Value
Quality
Good!!!!!!!!! Love it. Thank you!
Good!!!!!!!!! Love it. Thank you!
Review by Satterah / (Posted on 5/14/2018)
Quality
Price
Value
very beautiful color arrived quickly
very beautiful color arrived quickly
Review by eunina / (Posted on 5/11/2018)
Quality
Price
Value
Hair has very good texture and was the length i expected
Hair has very good texture and was the length i expected
Review by Dawnella / (Posted on 5/9/2018)
Quality
Price
Value
The hair feel so natural and i love it!!!!. i will be ordering more. Thank you selller
The hair feel so natural and i love it!!!!. i will be ordering more. Thank you selller
Review by Tanisha / (Posted on 5/7/2018)
Quality
Price
Value
Always order here . Love their hair!
Always order here . Love their hair!
Review by Adusei / (Posted on 4/10/2018)
Price
Value
Quality
Love everything about it definitely ordering again & it can’t do fast
Love everything about it definitely ordering again & it can’t do fast
Review by alston / (Posted on 3/24/2018)
Quality
Price
Value
so silky and full
I ordered on a Friday and received my shipment that Tuesday. I am extremely satisfied with this hair!! its so silky and full. I've had it in for about a week and so far it still feels like it did the day I got it installed. this was my first time ordering hair offline and I couldn't be happier!
Review by Keyonna / (Posted on 3/23/2018)
Value
Quality
Price
It was soft and had a bounce even after I washed it.
Omg let me start by saying the sellers communication was A+, kept me up to date and always answered me right away. I received the hair in exactly 5 days. It was soft and had a bounce even after I washed it. Will be updating after my vacation so you'll know how it does.
Review by Monique / (Posted on 3/21/2018)
Quality
Price
Value
nice hair
nice hair and lucy communicate so good during d all process hair came in 3 days after d purchase
Review by Ariel / (Posted on 3/17/2018)
Quality
Price
Value
Hair was true to length and was extremely soft even after it was washed
Hair was true to length and was extremely soft even after it was washed
Review by sierra / (Posted on 3/10/2018)
Price
Value
Quality
The hair arrived early then expected and was in great condition!!
The hair arrived early then expected and was in great condition!!
Review by Casandra / (Posted on 3/7/2018)
Value
Quality
Price
Great hair would buy again
This was and is some good hair the bundles are huge but they aren't small . I would order again and the packaging was nice
Review by Jasmine / (Posted on 3/3/2018)
Price
Value
Quality
very fast delivery great.
very fast delivery great...great quality will order definetly more my first time recommend
Review by Woodlyn / (Posted on 3/2/2018)
Quality
Price
Value
love it
Soaked it in some boiling hot water with conditioner and it softened the hair even more than it was when it came out of the package. Shedding in minimal.
Review by Justin / (Posted on 2/28/2018)
Quality
Price
Value
Hair is very soft and I love the curl pattern
Hair is very soft and I love the curl pattern
Review by Brooks / (Posted on 2/25/2018)
Quality
Price
Value
This is some good hair... not much shedding.
This is some good hair... not much shedding.
Review by Shirelle / (Posted on 2/24/2018)
Value
Quality
Price
soft and no shedding
Initial review: order arrived within a week!!! Haven’t installed the hair as yet but it feels soft and no shedding when I ran my fingers through. Can’t wait to install the body wave! Seller was very polite as well
Review by Cabrea / (Posted on 2/23/2018)
Price
Value
Quality
Very good
I love this hair no smell true to length and Curls Very good
Review by Clifton / (Posted on 2/22/2018)
Quality
Price
Value
Great Hair
Great Hair , even better communication with the seller, came in 3 days definitely will be ordering from here again
Review by Kayli Major / (Posted on 2/22/2018)
Quality
Price
Value
soft but a slight smell
I ordered four 24 inch bundles, the hair came pretty quickly which was a good thing. The hair is soft but it does have a slight smell to it. I gave the hair four stars because it does have some short break off ends throughout the hair, which I didn't really like, but for the price it's okay. Overall it's nice hair.
Review by Dalilah / (Posted on 2/21/2018)
Value
Quality
Price
soft and fast
hair was really soft and it came fast!! can’t wait to install. seller was very communicative.
Review by Yana / (Posted on 2/9/2018)
Quality
Price
Value
worth to buy
The hair is very soft and natural
Review by anonymous / (Posted on 2/9/2018)
Value
Quality
Price
ship fast
Hair shipped fast tire to length no shedding so far very soft and thick will check in once installed
Review by Felton / (Posted on 2/8/2018)
Quality
Price
Value
silky
Nice silky hair fast delivery for full head i had enough with two bundels
Review by Danielle Rogers / (Posted on 2/7/2018)
Price
Value
Quality
This hair is awesome
This hair is awesome
Review by Toni Olaoye / (Posted on 2/6/2018)
Price
Value
Quality
pretty fast
The hair came in pretty fast! No smell or shed to the hair.. everything looks just like the pictures! Very safisted and can’t wait to try the hair!
Review by Kimberly / (Posted on 2/2/2018)
Value
Quality
Price
good
The hair is good so far I like it . The bundles looked so great. It did it really have a smell. The reason I gave it 4 was because when I brush it it’s tangled. I can’t really brush straight through. I don’t know if it’s cause it’s body wave or not. But everything else was nice . Thanks
Review by Sahadi / (Posted on 1/25/2018)
Value
Quality
Price
Beautifullll hair love it used it for a client I have to get some for myself !!
Beautifullll hair love it used it for a client I have to get some for myself !!
Review by gaga / (Posted on 1/24/2018)
Value
Quality
Price
the customer service was AMAZING!
let me just say the customer service was AMAZING!! i ordered my bundles the 26.. i got them the 28th!! thats the fastest i think ive ever recieved from this company. grrat job. 16 inch bundle thick and full. no shedding when running through. this is my favorite company and i faithfully order from them. because i dont get tangles or shedding. and its always so soft.
Review by amnda fisher / (Posted on 1/19/2018)
Price
Value
Quality
Sooo thick and doesn't shed a bit
Sooo thick and doesn't shed a bit ... she's like best Vendor and her hair is really really soft , easy to bleach and don't have a bad smell ... besides she will be communicating with you making sure everything ok with your shipping
Review by AnTionette / (Posted on 12/11/2017)
Quality
Price
Value
not bad
The hair started off extremely soft but after the first week, it gets tangled and sheds a lot. The only way I get it back soft again is by flat ironing it, which sucks because Now when I wash it, the body way texture is gone. It’s more of a loose wave now. I don’t like it as much as I did at first.
Review by Delores / (Posted on 12/5/2017)
Price
Value
Quality
so far so good
eh not even installed I hope be good as seen hasta now
Review by Nalexus / (Posted on 11/29/2017)
Price
Value
Quality
loving my hair.
I had this hair in for 4 weeks now it's still soft with no tangles and no shredding. I brought more bundles for my mum and daughter. loving my hair.
Review by earthaiza / (Posted on 11/27/2017)
Quality
Price
Value
excited
The hair came in less than five days. Extremely, soft, no tangles or shedding. I washed it before installing and the texture was really nice and wavy. The only con I have is the smell, which is completely normal either way; but nothing that a little wash can't fix. I will definitely order this hair again.
Review by diamond / (Posted on 11/26/2017)
Price
Value
Quality
OMG I LOVE THIS HAIR
OMG I LOVE THIS HAIR.....ive had it installed for a week now 20in 3bundles.....I have had alil shedding but I did not seal the wefts. I did color it though.....red and some blonde peices.....the color took good and the quality of the hair was not damaged.
Review by Amarylis Gonzalez / (Posted on 11/24/2017)
Price
Value
Quality
gorgeous
This hair is absolutely gorgeous, it’s soft and has no shedding , no stinky smells to it and the seller was great with communication
Review by Kianna / (Posted on 11/24/2017)
Price
Value
Quality
I like it!!
The hair came faster than expected and it is super soft! If you like a natural density in longer lengths I think u will need 4 bundles. Also if at all possible I suggest that u seal your wefts to prevent from shredding, I would recommend to a friend and would buy again.
Review by Star Mack / (Posted on 11/19/2017)
Price
Value
Quality
just a little bit frizzy
the hair is very beautiful very soft no smell not too much shedding just a little bit frizzy and thinner than expected for 16 and 14 inch haven't yet installed will update when I do
Review by Alishia / (Posted on 10/29/2017)
Quality
Price
Value
The hair is so soft no shedding
The hair came in 3 days very fast! The hair is so soft no shedding when I combed through no tangles I can't wait to instal and I will be buying again also thanks for the lashes
Review by Sa'mone Lynn / (Posted on 10/27/2017)
Price
Value
Quality
Great Price, Nice quality
These bundles are AMAZING! Great Price, Nice quality, FAST SHIPPING! This is my vendor for NOW and on. Thank you! I'll definitely be ordering more :)
Review by Jefe Rogers / (Posted on 10/17/2017)
Price
Value
Quality
dyes great
hair was everything it should be. no tangle. no shed. dyes great. hold curls. thick bundles. check the pictures. all facts. ive had the hair in about a month now.
Review by Minor / (Posted on 10/11/2017)
Price
Value
Quality
funny
i s funny hair
Review by Fab Nish / (Posted on 10/8/2017)
Quality
Price
Value
No bad smell & it hasn’t shed any
I love the hair. I ordered 4 bundles. 10-12-14-16. Of course I didn’t use all 4. I usually use 4 because I love my hair full but the bundles are so thick they were perfect. No bad smell & it hasn’t shed any. I received my hair within 4 days.
Review by Jae / (Posted on 10/4/2017)
Price
Value
Quality
best hair i got
This is by far the best hair I have gotten. Will update once it is installed
Review by Issa / (Posted on 9/24/2017)
Quality
Price
Value
2 days fast
Hair came in 2 days I ordered The hair on Friday I received the hair on Monday hair texture is very nice haven't installed it yet but when I install it I will leave a picture
Review by Dayna / (Posted on 6/8/2017)
Quality
Price
Value
very well
the hair is amazing!!!!!!!!!!!! will order again
Review by Daone / (Posted on 6/1/2017)
Quality
Price
Value
quickly and soft
The hair arrived very quickly I got it yesterday and I ordered it on the 27. The hair itself is super duper soft. I heard a lot of great reviews about this company so my hopes are really high right now. They all seem true to length. I was sent a wig cap with the hair as a gift. My only slight issue I have is that the hair has a small scent to it but I always wash the hair anyways before installation so I don't expect it to be there after that and my closure has a few gray hairs in them but nothing that I don't see myself being able to pluck out.
Review by Domo / (Posted on 5/31/2017)
Quality
Price
Value
satisfied
Full bundles very soft very satisfied will purchase again
Review by Nicole Allen / (Posted on 5/27/2017)
Quality
Price
Value
weird
The hair was not what I expected for the price a lot of fly aways the texture was weird with the bundles at 1st when I washed it it was very pretty and soft but the curls dropped to wear it was almost straight not really body wave any more other then that the hair is beautiful
Review by April / (Posted on 5/26/2017)
Quality
Price
Value
Loved the hair is beautiful has a texture super nice
Loved the hair is beautiful has a texture super nice..... smooth is a great seller kept me informed took me all the doubts... just do not give five stars pq I will still install the delivery also found very fast delivery arrived in 7 days .... loved the gift it to me sent
Review by Jennifer / (Posted on 5/19/2017)
Quality
Price
Value
So far I love This hair.
So far I love This hair. It's very soft, no shedding, and full. Will definitely order again!!
Review by Bibiana / (Posted on 5/8/2017)
Quality
Price
Value
if you're looking for great thick and soft hair , I recommend this hair
if you're looking for great thick and soft hair , I recommend this hair . It never sheds and is not tangly. it's very easily to brush or comb through and it curls and flat irons great. I just feel in love with this hair.
Review by Kimberly / (Posted on 5/2/2017)
Quality
Price
Value
Nice hair, good quality for price especially!
Nice hair, good quality for price especially!
Review by Marie Eustache / (Posted on 4/19/2017)
Quality
Price
Value
Fast Fast Fast
Fast Fast Fast. I ordered my package around 2 or 3 in the morning on Tuesday and got it Friday. It came in a cute little bag. Once opening my package, I smelled then hair and there was no real smell. I got my hair installed the day and it looks lovely. I cannot complain so fair.
Review by Kelly / (Posted on 4/18/2017)
Quality
Price
Value
Very fast shipping
From start to finish the seller has been very polite and very helpful which makes the service easy and enjoyable. Very fast shipping I ordered on Black Friday and received my hair on Wednesday so I would say about 3- 4 business days given that the seller still had to prepare for shipment! For the best part which is the quality of the hair it is fantastic. The hair is very silky and very soft no smell and has a natural shimmery look!! I haven't applied it as yet but hope to do another review as an update but I would definitely buy from this seller again in the future!!
Review by Mikai / (Posted on 4/2/2017)
Quality
Price
Value
The hair is Amazing .
The hair is Amazing .. I honestly don't like how small that the free path closure was small when I received the hair ..
Review by Bresa / (Posted on 3/29/2017)
Quality
Price
Value
This hair is AMAZING!
This hair is AMAZING! I was skeptical at first about ordering this hair because I'd never ordered from here before, but this company has made me a believer. I ordered the hair on Sunday and received it Friday via FedEx. The company is good at contacting you back in a timely fashion as well. I ordered 2x26,24,18 free part closure. When I received the the hair it was soft, silky, and no tangles. I only received 4 strands of shedding from the closure. After I washed and conditioned the hair it still remained wavy/curly. I definitely recommend this hair and will be ordering more I will most more pics once the hair has been installed.
Review by Kristi / (Posted on 3/29/2017)
Quality
Price
Value
loving this hair
I am really really loving this hair. i just got it installed yesterday and it is very soft. so far no tangle or shedding. Didn't have a funny smell or anything. It did take 8 days to get here, but only because of weather. I will be ordering again!
Review by Bri / (Posted on 3/23/2017)
Quality
Price
Value
Shipping was fast
Shipping was fast, Lisa was very informative. Messaged me back in a decent manner and kept me informed on the hair. The hair DOES not smell how some people have complained about via youtube. Well, mine didn't at least different batch, different results I guess. However the hair is kinda thin at the ends. I got 4 bundles and a closure. Closure curls aren't as apparent as the hair but I'll be installing on Wednesday and will let you know how that goes!
Review by Habte / (Posted on 3/3/2017)
Delivery policy & Payment

Order Processing Time


Usually we ship the order within 24 hours, If you place the order on Saturday or holidays, your order will be dispatched on the next working day.In some cases delivery may take longer than stated due to security and customs clearance.


Free shipping to most of the countries.order will be posted by fedex or dhl usually. normally item will arrive within 2-6 working days after shipment.


WRONG ADDRESS DISCLAIMER


Please write your correct email address and preferably your contact number so that we could contact you. (Orders returned to our warehouse due to incorrect address you will be responsible for additional shipping charges. NO REFUNDS WILL BE ISSUED FOR REFUSED OR ABANDONED SHIPMENTS.)


Track your order


If there have any problem with the delivery status,please contact the courier before contacting us by e-mail service01@vbhair.com.


Shipping & Billing Information


It is highly recommended that your shipping address should be the same as your billing address. Your order will be subjected to a fraud risk assessment and the order could be withheld or delivered to your billing address if the risk of fraud is anticipated as high.


Payment


All transactions are processed through PayPal, which is a secure form of payment.


We take many active steps to ensure the absolute safety of your credit card and personal information.


In addition to processing all credit card sales via a fully secured and reputable third party payment processor, your checkout experience is to protect your private data.


Note:


If it isn’t your order or you want to cancel the order, please contact us at the first time when you receive the order confirmation sent to you by us.

Once your order is shipped out, you will receive a tracking number by Email from us. If you don't receive it by any chance, please contact us by www.vbhair.com

Refund And Return Policy

Refund And Return Policy

Cancellation

We accept order cancellation before the product is shipped or produced. If the order is cancelled you will get full refund. We cannot cancel the order if the product is already shipped out. 

Returns (if applicable)

We accept return on products. Customers  has the right to apply for return within 14 days after the receipt. 
To be eligible for a return, your item must be unused and in the same condition that you received it. It must also be in the original packaging. To complete your return, we require a receipt or proof of purchase. Please do not send your purchase back to the manufacturer. 
Customers will only be charged once at most for shipping costs (this includes returns); No-restocking to be charged to the consumers for the return of the product.


Refunds (if applicable)

Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund.If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within a certain amount of days.

Late or missing refunds (if applicable)

If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again.
Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted. Next contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted. If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us at service01@vbhair.com.

Please contact our Customer service at service01@vbhair.com to get the returned address.