3 Bundles Peruvian Body Wave Virgin Hair Weave With Lace Frontal Sew in Human Hair Extensions

3 Bundles Peruvian Body Wave Virgin Hair Weave With Lace Frontal Sew in Human Hair Extensions
3 Bundles Peruvian Body Wave Virgin Hair Weave With Lace Frontal Sew in Human Hair Extensions 3 Bundles Peruvian Body Wave With Lace Frontal Hair Extensions Human Hair Weave 3 Bundles Peruvian Body Wave With Lace Frontal Hair Extensions Sew in Human Hair Weave 3 Bundles Peruvian Body Wave With Lace Frontal Hair Extensions Sew in Human Hair Weave 3 Bundles Peruvian Body Wave With Lace Frontal Hair Extensions Sew in Human Hair Weave 3 Bundles Peruvian Body Wave With Lace Frontal Hair Extensions Sew in Human Hair Weave 3 Bundles Peruvian Body Wave With Lace Frontal Hair Extensions Human Hair Weave 3 Bundles Peruvian Body Wave With Lace Frontal Hair Extensions Sew in Human Hair Weave 3 Bundles Peruvian Body Wave Virgin Hair Weave With Lace Frontal Sew in Human Hair Extensions

3 Bundles Peruvian Body Wave Virgin Hair Weave With Lace Frontal Sew in Human Hair Extensions

Availability: In stock

SKU: N5-P-BW-3-LF

Regular Price: $83. 98

Special Price $79. 78

[ 2019 Autumn Day Sales ]

Code " AUTS7"  Get 7% Discount Off Each Order

Sales Time: sep.11th-sep.30th.

For New Customer]

Code " vbnew10"  Get $10 Discount Off .

* Required Fields

Regular Price: $83. 98

Special Price $79. 78

Qty:
Buy Now

 VIPbeauty Official Website --- 100% Unprocessed Virgin Human Hair

 Efficient Operation --- Processed Within 24 hours Except Saturday

 Fast Free Shipping --- Usually 2-6 Days Delivery To US GB FR DE, etc.

Product Description

Details

vip beauty hair just for your beauty life

3 Bundles Peruvian Body Wave Virgin Hair Weave With Lace Frontal Sew in Human Hair Extensions

Brand Name: VIPbeauty Hair Material:Human Hair Weaving
Can Be Permed:Yes Chemical Processing:None
Suitable Dying Colors:All Colors Packaging:3 pcs Weft & 1 pc Frontal
Color Type:Pure Color Texture:Peruvian Body Wave
Net Weight:100+/-5g/pcs Hair Weft length:10"~28" Human Hair Bundles, 10"~20" Lace Frontal in stock
Hair Grade:7A Grade Peruvian Virgin Hair Body Wave 3Bundles With Frontal Lace color:Medium Bown
Lace size:13"x4" ear to ear lace frontal Lace frontal closure density:130% full density with baby hair
Model Number:Lace frontal closure with 3 bundles Peruvian body wave Advantage:Soft, Tangle Free,Healthy Ends
Delivery:Fast Free shipping By Fedex or USPS 2~6 working days to delivery Human Hair Type:Peruvian Human Hair Body Wave With Lace Frontal

7A body wave hair bundles

7A body wave hair bundles

7A body wave hair bundles

body wave lace frontal closure

Vip Beauty Hair High Grade Peruvian Body Wave 100% Virgin Human Hair Weft 13*4 Lace Frontal Closure With 3 Bundles Natural Color In Stock, 3 Bundles With Frontal Peruvian Body Wave Human Hair Weave On Sale

  • 1)Material: 100% Unprocessed human hair weaves Peruvian body wave 3 bundle with lace frontal
  • 2)Hair Grade: 7A Peruvian body wave lace frontal sew in 3 bundles human hair bundles
  • 3)Hair color : No Dyed Natural Color Hair 1b# (Natural Black), Can Be Dyed and Bleached
  • 4)Quality: 100% Human Hair, No shedding, No tangles, No Smell, Soft and Thick
  • 5)Hair Length: 10 12 14 16 18 20 22 24 26 28 inches Hair Weaves Weft, 10-20 inches Lace Frontal Available in Stock
  • 6)Style:Peruvian Body Wave/Brazilian Body Wave/Malaysian Body Wave/Indian Body Wave Human Hair 3 Bundles With Frontal
  • 7)Packing: For small order, we will pack with plastic bags; for bulk order, we will pack goods according to your requirements, packing with your brand and logo if you want.
  • 8)Processing time: Within 24 hours usually except Saturday.

Note:Wavy and Curly hair are measure to the length when straightened.

Please enjoy shopping on VIPbeauty Hair Store!

VIPbeauty
why choose us
Reviews

Customer Reviews

Quality
Price
Value
i love the hair has no smell its soft
i love the hair has no smell its soft and the seller kept in contact with me kept me updated I will be ordering some more
Review by Arianna / (Posted on 7/30/2018)
Quality
Price
Value
smooth, silky and has no smell
The Hair came really quick, I dyed everything jet black and it was good. Bleached the knots and my stylist customized the frontal. This Hair is smooth, silky and has no smell. It curls pretty good as well. Long and full. I will be ordering again.
Review by lucy / (Posted on 7/19/2018)
Price
Value
Quality
Very happy
Very happy. Easy to manage holds curls and when it is straight it’s like silk
Review by ShaRhonda / (Posted on 7/13/2018)
Value
Quality
Price
i absolutely love it
i absolutely love it. i will continue to shop with vip beauty hair
Review by Tyler / (Posted on 6/28/2018)
Price
Value
Quality
looks and feels nice
Very fast delivery and so far the hair looks and feels nice. Soft and it doesn't get tangled!
Review by Jermesha / (Posted on 6/27/2018)
Value
Quality
Price
got it
Got my package in three days, thank you
Review by Cierra / (Posted on 6/26/2018)
Quality
Price
Value
true to length
I like the hair it’s a very great texture , and it’s true to length
Review by Tasha / (Posted on 6/25/2018)
Value
Quality
Price
thick and true to its length
28' bundles came in thick and true to its length,I will be definitely be shopping here again
Review by Jana / (Posted on 6/20/2018)
Price
Value
Quality
Hair is nice and soft and bouncy
Hair is nice and soft and bouncy. Does shed a bit but overall the hair is great. Frontal matches me perfect
Review by Dajia / (Posted on 6/16/2018)
Quality
Price
Value
Love this vendor
Love this vendor! I’ve been buying for about 6 months and I recommend this to my family and friends. Minimal shedding and I even dyed it.
Review by Clive / (Posted on 6/12/2018)
Price
Value
Quality
Superrr bouncy & soft.
I was very never as to this was my first time ordering bundles from online stores, but its safe to say i’d do it again. The hair came very fast , its true to length. Superrr bouncy & soft. The communication was great. I’ll definitely be ordering from here again!
Review by Ashanti / (Posted on 6/9/2018)
Quality
Price
Value
looks and feels nice
Very fast delivery and so far the hair looks and feels nice. Soft and it doesn't get tangled!
Review by jally / (Posted on 6/9/2018)
Value
Quality
Price
im happy
im happy I received my package im happy wi h my hair thank you
Review by Chaznae / (Posted on 6/6/2018)
Quality
Price
Value
love this hair soooo much
I love this hair soooo much I got it done for prom and I’ve switched the front from middle to side to other side part and it would flow perfectly after straightens the right direction.
Review by Shakeeya / (Posted on 6/5/2018)
Price
Value
Quality
hair is beautiful
this hair is beautiful has a little bit of shedding and needs to be brushed constantly. I recommend putting some product in it to keep it looking fresh
Review by Najah / (Posted on 6/2/2018)
Quality
Price
Value
Gorgeous hair
Gorgeous hair! I'm happy so far with the hair. The hair is sooo soft and silky and the bundles are full. Delivery within 6 days of ordering including the weekend. I will definitely order again from seller. Great customer service.
Review by Susan / (Posted on 6/1/2018)
Price
Value
Quality
so soft and silky
the hair is so soft and silky( even after washing) it holds a perfect curl
Review by Velma / (Posted on 5/31/2018)
Value
Quality
Price
Will be ordering more .. love you guys hair
Will be ordering more .. love you guys hair
Review by Nicole / (Posted on 5/26/2018)
Price
Value
Quality
Great quality. No scent. Easy install and fast shipping
Great quality. No scent. Easy install and fast shipping
Review by Kadian / (Posted on 5/14/2018)
Price
Value
Quality
Pretty and soft. Good quality. thank you very much
Pretty and soft. Good quality. thank you very much
Review by Jasmine Ford / (Posted on 5/11/2018)
Price
Value
Quality
Love this Hair
Love this Hair I ordered 3 bundles and just needed 2 her hair is Full and Looking Good
Review by Taniqueka Harris / (Posted on 5/9/2018)
Quality
Price
Value
love it
love it will be ordering from them again delivery was very fast the hair is great quality no smell or shedding and the bundles were thick I got 24,24 22 and 18 closure
Review by Shanika / (Posted on 5/7/2018)
Value
Quality
Price
no shedding or tangle
So far no shedding or tangle vendor has great communication hair took 3 days to come you have to love this vendor
Review by Lee / (Posted on 4/10/2018)
Quality
Price
Value
So far so good
So far so good, has a slight smell but that's nothing a cowash won't fix. Full bundles and ends. Came just as expected within 3 biz days and the customer service is stellar! Will update after install!
Review by Ithamar / (Posted on 3/21/2018)
Value
Quality
Price
loving the hair so far once installed I know its going to be everything
loving the hair so far once installed I know its going to be everything
Review by Hadassah / (Posted on 3/17/2018)
Value
Quality
Price
beautiful
hair is beautiful 5 stars!
Review by Barnes / (Posted on 3/10/2018)
Quality
Price
Value
Very nice hair , soft & silky
Very nice hair , soft & silky. Nice natural color and long lasting
Review by Keara / (Posted on 3/7/2018)
Quality
Price
Value
the hair is so long and beautiful
OMG!!!!!!!!!! the hair is so long and beautiful I love the soft texture of the hair I will be ordering from this seller again and she kept me up to date on the tracking of my item and shipping was fast LOVE IT!!!!!!
Review by sharlexus / (Posted on 3/2/2018)
Quality
Price
Value
amazing soft
This hair is amazing soft very full with all 3 bundles in it shipped fast also the hair didn’t take long to come this is the best hair I’ve had thus far I love it
Review by Martinique / (Posted on 3/1/2018)
Price
Value
Quality
Receiving My Hair
Really soft nice thick whelps no smell arrived two days early some light shedding I haven't co-washed it yet to see if gonna keep it texture and bounce but overall it looks good can't wait to install
Review by Alexandra / (Posted on 2/28/2018)
Value
Quality
Price
Looovveee
I’m beyond amazed and love this hair sooo much. I will continue to do business with this company and the seller. Simply out standing service, didn’t take forever to answer my questions. Looovveee
Review by Rojar / (Posted on 2/28/2018)
Price
Value
Quality
great hair
24,22,18 inches... I buy the hair for me and my mother is just great hair I love it . and take bleach very well ,
Review by Jasmine Ford / (Posted on 2/24/2018)
Value
Quality
Price
the hair is amazing
the hair is amazing
Review by Barrett / (Posted on 2/23/2018)
Quality
Price
Value
amazing hair
the hair is amazing its super soft. it even came with a free pair of eye lashes
Review by Serfass / (Posted on 2/22/2018)
Price
Value
Quality
amazing
This hair is amazing ! It came in cute little packaging and is extremely soft . I ordered three bundles and a frontal and I cannot wait to get them installed. Also the hair did not have a weird smell or anything and was easy to wash with almost no shedding
Review by Maranell Nelson / (Posted on 2/22/2018)
Price
Value
Quality
soft
Hair is soft came in a timely manner I haven't installed it yet will come back after washing and installing to provide accurate feedback & add 5th star
Review by Shelby / (Posted on 2/21/2018)
Quality
Price
Value
everything fine
I finally installed it and so far ive had it for a week and theres been no problems,no smell ,tangles ,or shedding
Review by Mercer / (Posted on 2/9/2018)
Price
Value
Quality
so soft and bouncy
This hair is so soft and bouncy. Came in 3 Days. Holds a curl amazingly and Great communication between Lucy and I. Amazing packaging and hasn’t tangled. Installed Monday it’s Friday now and I Swear I haven’t brushed my hair more than 4 Times
Review by Scott / (Posted on 2/9/2018)
Price
Value
Quality
nice hair
Very nice hair, second time ordering and still very satisfied! Soft, nice luster, full to the ends. Nice wefts
Review by Wikiri / (Posted on 2/8/2018)
Quality
Price
Value
love my hair
This seller kept in touch throughout the entire process! My bundles shipped and arrived quickly and right on time! I love the hair and it’s texture! I will definitely want shopping with this seller again!
Review by Janet Gilbert / (Posted on 2/7/2018)
Quality
Price
Value
recommend
the hair came in 3 days and the communication was good! I recommend ;) ...
Review by Jayla / (Posted on 2/6/2018)
Price
Value
Quality
perfect
The product was perfect and still had a curl after the cowash
Review by Meka / (Posted on 2/2/2018)
Price
Value
Quality
Will purchase again
The hair came in exactly a week, which wasn’t so bad. It sheds a little but it isn’t terrible & the curl pattern is nice. Will purchase again in the future.
Review by Donna / (Posted on 1/25/2018)
Price
Value
Quality
Great Customer Service and Fast Shipping
Great Customer Service and Fast Shipping
Review by Anonymous / (Posted on 1/11/2018)
Quality
Price
Value
All good
It's all good boo just thin i thought it would be thicker
Review by Nik Nik / (Posted on 1/9/2018)
Value
Quality
Price
happy with that
love this hair....it did look just like the pic...very happy with this purchase!
Review by Jenesis / (Posted on 12/5/2017)
Price
Value
Quality
Love the hair! Just got it installed today
Hair came in right on time! It's so soft, no shedding nor tangling, & the bundles are thick! Will be ordering again.
Review by Duvermont / (Posted on 11/29/2017)
Price
Value
Quality
Love the hair
Love the hair very little shedding I thought the three bundles weren't going to be enough for my head because they looked so thin but they were definitely enough I would definitely reorder from you guys again
Review by watkins / (Posted on 11/27/2017)
Price
Value
Quality
I'm very excited about my purchase
I'm very excited about my purchase, I received the hair in 3 to 5 days. When the hair arrived it was no smell, hair very soft also the bundles was full
Review by Kimberly price / (Posted on 11/26/2017)
Price
Value
Quality
love the curl patten and shipping was very fast came in two days.
love the curl patten and shipping was very fast came in two days.
Review by Daniel / (Posted on 11/24/2017)
Price
Value
Quality
The hair has been great so far !
The hair is so soft and true to the description. I️ will be ordering again from here. And the customer service was amazing. The hair does not have a bad smell or anything. Shipping was pretty quick too
Review by Pinkie Davis / (Posted on 11/19/2017)
Price
Value
Quality
The hair is not worth your money
I HATE the hair it's a month in lots of shedding lots and tangling I washed and conditioned my hair as soon as I brought it and it's been very stiff and nappy ever since I tried that.
Review by Devyne / (Posted on 11/14/2017)
Price
Value
Quality
Best Hair
This Is Some Of The Best Hair , I Have Ever Gotten. I Have A 18’ Closure , 2 28’ && 2 26’ ! The Shedding Is Minimal , && It Is So Freaking Soft. This Will Be The Only Vendor I Buy From.
Review by Jorgette / (Posted on 11/13/2017)
Price
Value
Quality
satisfied with my hair
Very satisfied with my hair! The hair took bleach and dye very well! Thank you vipbeauty!
Review by KJ Samone / (Posted on 11/3/2017)
Quality
Price
Value
I love it. It came fast ! Its soft and all dat!!thanks
I love it. It came fast ! Its soft and all dat!!thanks
Review by Betti Boo / (Posted on 10/31/2017)
Price
Value
Quality
looks very small
The hair came very fast and the seller communicated well. Was able to track the hair. Only thing is it looks very small and I bought 3 bundles so I hope it's enough hair.
Review by Mekia / (Posted on 10/29/2017)
Price
Value
Quality
I am satisfied
I am satisfied! I made A wig out of 3bundles and 1 closure. Hair is soft and does not Shed A lot. I still need to wash iT tho. IT smels A little bit, but i Will defenitly order again
Review by Jene / (Posted on 10/29/2017)
Price
Value
Quality
love this hair so far
Love this hair so far, could hold a curl a little better.
Review by Cassandra Weir / (Posted on 10/11/2017)
Value
Quality
Price
well
Just received my hair going to update my review once I install and wash the hair,looks well
Review by Mary / (Posted on 9/27/2017)
Price
Value
Quality
super nice
Hair is super nice, I've ordered from this company at least 6 times and have not yet been disappointed. Hair bundles are full n takes very well to bleach
Review by Natasha / (Posted on 9/22/2017)
Value
Quality
Price
love
Love this hair ! Can't wait to get it done :)!!!!
Review by Salma / (Posted on 9/19/2017)
Price
Value
Quality
beauty hair
Beautiful hair. i commanderai it on again
Review by Erin / (Posted on 9/19/2017)
Price
Value
Quality
stinks
the hair stinks. my only problem with it,After washing, it will be solved
Review by Angie / (Posted on 9/8/2017)
Price
Value
Quality
service was good
Customer service was good and I will buy from this stellar again
Review by Nancy / (Posted on 9/4/2017)
Quality
Price
Value
Love the hair
Love the hair! Super fast delivery. Look forward to doing business with you again.
Review by Janice / (Posted on 8/29/2017)
Price
Value
Quality
i am very satisfied
I haven't installed the hair yet, but so far i am very satisfied! The hair was delivered quick and packaged neatly. At first the bundles looked a little thin but once I took it out the packaging it looked fuller. I also co washed it but didn't get pictures. The hair wet looks so pretty and natural! I can't wait to install. Thanks VIPbeauty Hair
Review by Tree / (Posted on 8/28/2017)
Quality
Price
Value
excellent
The whole process was excellent, it was fast and the hair is banging, definitely going to order again. Thanks
Review by Curlette / (Posted on 8/22/2017)
Quality
Price
Value
I'm very impressed
Today I received my bundles from vip beauty and I must say I'm very impressed very fast service and also very awesome customer support and so courteous I love it and definitely will be ordering again for sure !!! This seller has my vote
Review by Erica / (Posted on 8/14/2017)
Quality
Price
Value
Bomb
Ordered Monday afternoon got it Thursday morning. I got a 14 inch frontal 2 16" bundles hold curls very well and the frontal took the bleaching powder well made a wig. New star hair is bomb. Will update later.
Review by Raine / (Posted on 8/2/2017)
Value
Quality
Price
the best hair i bleached
This was one of the best hair I bleached and dyed the hair orange and even you usually do that to hair it dries out this hair continued to remain the way it was it did lose pattern due to the bleach tho the water wave was so nice I recommended and yes the hair does shed but not so much but it is expected bc it's more on the tight wave side
Review by Mary / (Posted on 7/29/2017)
Value
Quality
Price
gorgeous
just as the product description. Gorgeous hair even after co wash and bleaching and the closure is a must have will be buying hair again and referring a few people
Review by Tabatha / (Posted on 7/27/2017)
Value
Quality
Price
soft hair
shipping was fast , hair is very soft order was correct very pleased
Review by Desire / (Posted on 7/18/2017)
Quality
Price
Value
so beautiful
I love this hair so much the curl pattern is so beautiful. I dyed the hair jet black and the curls were still in tact. The only problem is the hair does have a little bit of shedding. The hair came super fast and didn't have a bad smell.
Review by Joanne / (Posted on 7/12/2017)
Quality
Price
Value
really soft
Received the hair is 2 days, really soft nice texture will be getting installed Sat so will leave more feedback.
Review by Sherita / (Posted on 6/8/2017)
Quality
Price
Value
quick and soft
Shipping was quick and the hair I received was very soft and did not have a odor which is a plus!! Communication with seller was smooth. Will definitely buy from seller again!!
Review by Shy / (Posted on 6/1/2017)
Quality
Price
Value
love them
Love the hair no shedding , not tangly at all and my curls lasted all day and night
Review by Dyan / (Posted on 5/31/2017)
Quality
Price
Value
so well
The hair just wasn't what I expected but for the price it was decent.
Review by Jada / (Posted on 5/26/2017)
Quality
Price
Value
it's so soft and bouncy
I love my hair it's so soft and bouncy I can't wait to dye it ... I love everything about this hair and I recommended to everybody I will be buying this hair again
Review by Jennifer / (Posted on 5/19/2017)
Quality
Price
Value
amazing
This hair is amazing. Very soft, full, and true to length.
Review by Darn / (Posted on 5/8/2017)
Quality
Price
Value
shipping was better than I have ever seen
shipping was better than I have ever seen, I ordered on a Wednesday night and had my package by Monday morning, the hair has no weird smell it's so soft and the closure is bomb as hell lol and the price is so affordable. I recommend this.
Review by msx / (Posted on 5/2/2017)
Quality
Price
Value
soft
shipping was great. Hair is ok, its soft but the ends are messy and keeps flipping up even after i flat iron them
Review by Nan / (Posted on 4/19/2017)
Quality
Price
Value
hair was nice
this is my first time ordering with them and so far so good shipping is fast i just installed my hair the hair was nice and thick all the way to the ends when i was bleaching my knots i did experience a litte shedding nothing major tho we'll see how it holds up
Review by Ellen / (Posted on 4/18/2017)
Quality
Price
Value
The only thing is the hair smells really bad . But it's so soft .
The only thing is the hair smells really bad . But it's so soft . Can't wait to make my wig !
Review by Tjtj / (Posted on 3/29/2017)
Quality
Price
Value
Hair is Freaking Awesome I LOVE everything about it haven't did to much to it yet but it's pretty damn good to me ..
Hair is Freaking Awesome I LOVE everything about it haven't did to much to it yet but it's pretty damn good to me .. very full soft everything blends I'm nothing but satisfied also vendor was very helpful
Review by Luz Barro / (Posted on 3/29/2017)
Quality
Price
Value
The hair is well and shipping fast,but they give wrong inches,i have to have a replace
The hair is well and shipping fast,but they give wrong inches,i have to have a replace
Review by Jan / (Posted on 2/25/2017)
Quality
Price
Value
perfect
They hair is so perfect! Will be ordering from this company again
Review by Ortix / (Posted on 2/8/2017)
Quality
Price
Value
BODYWAVE HAIR YOU WILL LOVE
When ordering online I be so scared of what I might recieve. I tell yaw, look no further, this is some hair you will fall in love with at first sight. This is my honest review on this product and you will not be dissapointed. I love this hair! I can't wait to get it installed. It arrived faster than I anticipated, less than a week it got to me and it's packaged well. This hair looks grate,what you see is what you will get. It's very smooth to the touch, very good quality and color. THIS IS 5 STARS from me.
Review by NeeNee / (Posted on 1/26/2017)
Quality
Price
Value
AMAZING
This hair is AMAZING ! It only took 2 days to come in ! The hair is very thick and full, it does shed a little but nothing to complain about. No tangles and I've been getting tons of compliments. I will be ordering again !
Review by Byrde / (Posted on 1/22/2017)
Quality
Price
Value
3 Bundles and Frontal
So far I am going to give this 5 stars for the appears and proce. I just ordered this deal and I am hoping to get it by feb 6th. Crossing my fingers that the hair is what all the reviews I seen rated it too be. From the photos it looks like nice hair. I never got a closures installed so I'm excited to get this done for a wedding I apart of next month. I will deffinately be giving my honest rating once I get my order.
Review by NeeNee / (Posted on 1/20/2017)
Quality
Price
Value
so soft
Hair is so soft. Haven't experienced any shedding yet. Bleached and Dyed hair with no problems. Will be ordering again
Review by Ndi / (Posted on 1/7/2017)
Delivery policy & Payment

Order Processing Time


Usually we ship the order within 24 hours, If you place the order on Saturday or holidays, your order will be dispatched on the next working day.In some cases delivery may take longer than stated due to security and customs clearance.


Free shipping to most of the countries.order will be posted by fedex or dhl usually. normally item will arrive within 2-6 working days after shipment.


WRONG ADDRESS DISCLAIMER


Please write your correct email address and preferably your contact number so that we could contact you. (Orders returned to our warehouse due to incorrect address you will be responsible for additional shipping charges. NO REFUNDS WILL BE ISSUED FOR REFUSED OR ABANDONED SHIPMENTS.)


Track your order


If there have any problem with the delivery status,please contact the courier before contacting us by e-mail service01@vbhair.com.


Shipping & Billing Information


It is highly recommended that your shipping address should be the same as your billing address. Your order will be subjected to a fraud risk assessment and the order could be withheld or delivered to your billing address if the risk of fraud is anticipated as high.


Payment


All transactions are processed through PayPal, which is a secure form of payment.


We take many active steps to ensure the absolute safety of your credit card and personal information.


In addition to processing all credit card sales via a fully secured and reputable third party payment processor, your checkout experience is to protect your private data.


Note:


If it isn’t your order or you want to cancel the order, please contact us at the first time when you receive the order confirmation sent to you by us.

Once your order is shipped out, you will receive a tracking number by Email from us. If you don't receive it by any chance, please contact us by www.vbhair.com

Refund And Return Policy

Refund And Return Policy

Cancellation

We accept order cancellation before the product is shipped or produced. If the order is cancelled you will get full refund. We cannot cancel the order if the product is already shipped out.

Item not received:

Delivery on the way

1.Parcel seized by customs: It is buyer's duty to do customs clearance. So, you should contact the customs office to take your parcel once it has been seized. Please feel free to contact us If you need any documents to clear customs(such as invoice).

2.Status of shipment stagnated for a long time: If status of the parcel stagnated for a long time, we advise you to contact your local DHL/FEDEX/USPS to check it for you, at the same time, we will ask our shipping agent to figure out what happened to your parcel. You can keep in touch with us untill the parcel is delivered successfully.

Unsuccessful delivery

1.If the parcel is delivered unsuccessfully because of wrong address offered by buyer. We are not responsible for any loss caused.

2.If the parcel is sent to a wrong address or lost by the shipping company, we can resend the parcel to you or offer you a refund. Item not as described: You are encouraged to open the parcel to check the item once it is delivered to your house. You should contact us within 15 days if you are not satisfied with the item.

Returns (if applicable)

We accept return on products. Customers have the right to apply for return within 15 days after the receipt.

please send an email to this email address with your order number return entitled: service01@vbhair.com, we will offer you the return address. But you are supposed to pay the shipping fee. Customers will only be charged once at most for shipping costs (this includes returns); No-restocking to be charged to the consumers for the return of the product.

To complete your return, we require a receipt or proof of purchase. Please do not send your purchase back to the manufacturer.

Refunds (if applicable)

Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund. If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment. For visa or master payment, the refund will get to your account in 7-15 working days. For paypal, the refund will get to you in 1-2 working days.

There are certain situations where only partial refunds are granted (if applicable) Any item not in its original condition, is damaged or missing parts for reasons not due to our error. Any item that is returned more than 15 days after delivery.

Late or missing refunds (if applicable)

If you haven't received a refund yet, first check your bank account again.

Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted. Next contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted. If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us at service01@vbhair.com.

Return/refund for quality problem

Please send us an email with your order number entitled if the item you received has any quality problem. such as: wrong color, wrong size, wrong style, and so on. It will be more persuasive if you attach a picture of the packing box containing the shipping information and a picture of the item you received in the email. We will look into the case once we receive your email, then offer you some solutions.

Kindly reminder

1.If you want to return it Within 15 days, Please keep the item must be unused and in the same condition that you received it. It must also be in the original condition, factory condition, as we do not sell refurbished or previously owned products. Please make sure the wig is INTACT and the LACE has NOT been cut. Items have been used or washed is not allowed to return any more.

What does "returned in the original condition" mean?

This means the hair extensions have:

Hair has NOT been washed, conditioned, installed, colored, bleached or worn.

Wig has NOT been washed, conditioned, installed, colored, bleached or worn.

Ties have NOT been cut and the hang tag is attached.

Note: If requesting for repair or exchange or cancel your order, you shall firstly contact us by service email: service01@vbhair.com We will not provide any exchange, return or repair service on returned hair extension without our permission, and all loss will be afforded by customers.